onsdag 16 mars 2016

Arbetsdag imorgon och förvaringsutmaning

Imorgon  är det dags att jobba igen. Skönt att komma tillbaka till vardagen lite. Blir en kort vecka denna veckan. Jag är sjuk hes också och har varit i snart en vecka så jag hoppas rösten håller hela arbetsdagen imorgon och fredag.


Eftersom jag varit hemma idag har jag påbörjat den där förvaringsutmaningen också. Uppdarg ett var ju att skriva en priolista och den är gjord (dock utan man och barn). Blev bara 2 sidor lång :-/.

Uppdrag 2 var att städa en eller flera kökslådor eftersom just kökslådorna med plast/matlådor fanns på min priolista så valde jag detta.

före

och resultatet efter. Det blev bra!

Imorgon ska jag ge mig på vecka 3:s utmaning.....

I övrigt har vi haft en lugn och slö dag hemma idag. jag och Leo....sorterat lego och byggt en rymdfärja i lego.

Underbart härligt vårväder var det idag med.... solsken, kvittrande fåglar och värme. Underbart. Leo sa han ville cykla till parken..Det är vår det!
Jag kände mig så nöjd med mitt val att ta tre veckor föräldraledigt  i vår. Kommer vara underbart härligt och lyxigt!!




1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Åh vad kul att hitta inlägg från dig! När är du ledig i vår? Kram