söndag 19 april 2009

tiden går

Jag tycker dagarna bara försvinner i en rasande fart och jag hinner inte med. Jag hinner inte göra allt det där jag vill. Det vore så väldigt bra om vi kunde börja med 36-tmmars dygn. I helgen har vi varit ute väldigt mycket. I lördags var vi och hyrde släp och skulle köra massa skräp. Vi åkte en vända. Köade 20-30 min innan vi en kom in på området och sedan. ANARKI...tror säkert vi köade lika länge för att komma ut så det blev bara en vända. Vi åkte och köpte oss en kompostkvarn och en motorsåg istället. Halva djungeln är nu nersågade och vi mal ner pinnarna så fint i säckar och de kommer sedan forslas. Skönt att slippa slåss med grenar som spretar hit och dit. J går runt här som en trädgårdstomte och fixar och donar i trädgården och Felix tillbringar sina dagar ute i den friska luften och han verkar trivas mycket bra med det. Tjejerna är också väldigt mycket utomhus och studsar studsmatta eller bara ligger där i en hög och diskuterar alla viktiga saker i livet.

Imorgon så blir jag ett år äldre eller hur det nu är. Jag tror bestämt att det är 22 år jag fyller i år igen.

Spikmattan har jag dragit mig för att testa igen men ska nog ge den ett chans till imorgon kväll. Skönt att avsluta sin födelsedag med lite tortyr *fniss*
natti natt

Inga kommentarer: