onsdag 6 maj 2009

Gnäll

Usch idag har jag haft min näst sista tenta och det gick inge bra alls :-(...bläbläblä. tur i oturen så har jag nån annan kurs från högskolan här så jag kan byta ut denna om det skulle ha gått riktigt illa :-/. Sen är bilen på verkstaden så jag har stressat fram och tillbaka till dagis. Jäktat iväg med buss ner till tandläkaren för att vara där i 3 min och sen hem igen....meningslöst.

Ja bilen är ju ett kapitel för sig och när den blir färdig är ingen som vet. En flänsaxel i växellådan har tydligen gett upp. Så jag är numera billös (nästan iaf vi har ju två bilar som tur är) 10500 kr kostar kalaset. man kan göra annat kul för de pengarna.

Förutom detta elände så är hemmet stökigt, ett stort tvättberg, ont i magen och inga kläder att ta på mig imorgon när jag ska till min arbetsplats. Ingen mat heller.

1 kommentar:

älskadebarn sa...

Kom gärna och hälsa på oss i vårt perfekta hem där alla hela tiden är glada och ler, nybakade bullar, välstädat rent och stilfullt, god mat i kylskåpet! ;-)

Du vet vart jag bor om du vill hälsa på i den klanderfria världen! *ler*

kram karin