tisdag 14 april 2009

spikmatta=skönt? onödig tandställnig!!

jag testade spikmattan en stund till idag. Jag slappnade av mycket mycket mycket men vad hjälpte det. jag låtsades jag var på varma sandstränder, gräsmattor i strålande solsken. jag kändes nästan solen i ansiktet men tyvärr var smärtan från ryggen något starkare. Alltså test nr 2 av spikmattan var inte heller behaglig. Nästa gång då ska jag nog kanske få uppleva den där sköna känslan. Skam den som ger sig!!! Återkommer med rapport om test 3 sedan.

Idag har Felicia varit hos tandläkaren på slutkoll av den tandställnig som hon vägrat använda och det såg helt okej ut i munnen. Hon har sammanlagt kanske använt den i en veckas tid av de 1½-2 åren hon haft den. jag måste faktiskt säga att det var väl totalt onödigt att hon skulle få en tandställning. Slutkontrollen visade idag att alla tänder är på sin plats och ett helt okej bett.

Om en timme ska jag åka och göra en liten kille väldigt väldigt glad. Vi ska åka till Monkey Town!!

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Hej! HUR går det med spikmattan nu då? Kram / Maria