onsdag 28 januari 2009

Snabbinlägg

Får bli ett kort och snabbt blogginlägg idag. sitter som vanligt och vaktar på mitt lilla barn (fast såg nu att han hade somnat) Ska gå ner och hjälpa J i "vardagsrummet" med att lägga cellplast och ta lite foton till renoveringsbloggen.

Har tillbringat fm hemma. Steg upp vid 7 imorse och gick ner och umgicks med Mr Fit!! " 20 min blev det imorse. Sen har jag varit i skolan på em och haft föreläsning. Rätt okej föreläsning dock lite segt på slutet fast det kan ju bero på tidpunkten också. Efter 16 tiden vill man ju gärna hemåt.

Nä bäst jag skuttar ner till J men först ska jag jaga i säng mellanbarnet.

1 kommentar:

Linda sa...

Aha, har ni också en buss?! :-) Det visste jag inte.

Ja jag hoppas också att W snart blir pigg igen. Jobbigt för honom att vara så här krasslig. :-(

Trevlig helg!

kram Linda