måndag 26 januari 2009

I skolan

Sitter i skolan och längtar hem. Vi har datakurs idag. Att göra en boendekalkyl i Excel. Inte jätteroligt men inte jättetrist heller. jag kan tycka att det är lite småkul att sitta att pilla med. Så jag är inte färdig ännu fast vi hade visst hela kursen på oss att bli färdiga så jag har lagt ner för stunden. har min startsida kvar att göra och tänkte göra den klar hemma istället. Vill inte lämna från mig nåt hafsverk heller.

Den kommer nog bli tjusig när den är färdig. Imorgon ska jag inte åka till skolan och göra dataövningen utan sitta hemma och pilla med det istället. Imorgon ska vi göra någon webbsida eller nåt sånt. Vet ej ännu riktigt vad men vi ska jobba i Dreamweaver

Annars har jag tillbringat dagen i Borås med att lyssna på föreläsningar och lite excelövningar då. Gick faktiskt upp hyfsat tidigt idag och tränade på min crosstrainer. Tyvärr han jag bara träna 15 min hade tänkt mig 20 min men jag var lite för sömning i morse.

Dags att åka hem :-)

Inga kommentarer: