lördag 9 juni 2012

Passar på....

....att göra ett litet inlägg medan lilla L sover och felix spelar wii. J befinner sig uppe på taket och monterar en antenn eller två antenner är det. Jag tycker inte detta med antennerna är lika viktigt som J. De monteras nämligen för att vi ska få bättre hastighet på vårt 4G modem. Känns inte livsviktigt men där går väl våra åsikter isär och jag är ju glad om antennerna försvinner från vår hallen och/eller från vårt köksbord.
Själv har jag gjort veckans matsedel och skrivit en inköpslista så vi kan åka och storhandla sen. känns mycket viktigare än en antenn.

Imorgon ska vi försöka ta en tur till Astrid Lindgrens värld om vädret är fint och så kommer tjejerna hem på kvällen. De har varit borta sedan i torsdags på kryssning till Tallin för att fira sin faster som fyller år.

Jag och Felix har varit och klippt oss idag och sen var vi och shoppade lite till felix och käka middag på stan.

Nu väntar tvättenberget på mig. Så jag ska försöka hinna med att slåss mot det lite innan lilla L vaknar.

Inga kommentarer: