fredag 15 juni 2012

Ett härligt sommarregn

Igår hade vi en underbar dag  med solsken iaf en del av dagen. När vi kom ut ur affären igår efter vi varit på bvc så var det ett lätt lätt duggregn ,vamt,solsken och det luktade sommar. Helt klart ett härlig sommarregn. Ja vi hann in i bilen och hem innan det härliga sommarregnet övergick till SPÖREGN och himlen blev mörk och allt kändes kallt och grått.

Vi var på BVC igår och lilla L växer 4210 gram och 54 cm. Allt frid och fröjd.

Idag har vi mest varit hemma. Felix ville leka skola så det gjorde vi imorse. han är duktig och kan Läsa och räkna enklare tal men däremot är han inte lika bra på att skriva. Så idag ville han göra i pysselboken.



följa mönster är bra övning som inte är helt lätt.




Ylva har varit på skolavslutning idag och kommer en bild på fina henne. Dock tror jag inte hatten var med i outfiten när hon var i skolan :-P


Imorgon har Felicia skolavslutning och Felix har sin sista dag på dagis. Så efter imorgon har jag inga dagisbarn för tillfället och i år blir det inga skolavslutningar för min del att titta på heller. Känns lite konstigt.

Imorgon ska jag jobba en sväng också och jag har testat och jag kommer i min vanliga jobbkjol utan problem och det känns bra tillommed mycket bra :-)




Inga kommentarer: