fredag 31 december 2010

Året sista dag har börjat

Nu har min klocka hunnit passera tolv med några minuter och alltså har årets sista dag börjat. Min mor har sagt till mig (och man ska alltid lyssna på sin mamma) att som nyårsafton är/blir så kommer även resten av året att bli. Tja stämmer det...ja inte vet jag men förra nyår så var vi lyckliga, sams, friska och hade trevligt i goda vänners lag. Vi höll då på att renovera vårt hus i och ser man på vårat år som gott så ha vi varit lyckliga, sams och friska. Vi har fortsatt umgås med våra vänner (tack för ni hör av er och tvingar oss till socilat liv ibland) och ja vi renoverar ju fortfarande.

Så med det i bakhuvudet så borde ju 2011 bli ett år då vi får vara fortsatt friska och lyckliga tillsammans med våra vänner och ja vi kommer säkert renovera även 2011.

Jag tror att 2011 kommer bli ett bra år. Ett mycket bra år

Inga kommentarer: