tisdag 2 mars 2010

vart är min kamera och irriterande människor

vart har min kamera tagit vägen. jag har tänkt uppdatera byggbloggen ett tag nu men kameran med bilderna tycks ha försvunnit. Jag har en huvudmisstänkt. Det är en person som är dryga meter lång, har mörkblont hår och lyssnar (eller lyssnar ibland) till namnet Felix.

Detta innebär ju att kameran kan vara vart som helst. Det är då det blir jobbigt att ha ett stort hus. *suck*

så från en irritation över en försvunnen kamera till en annan irriterande sak...nämligen en viss typ av människor som jag som jag kan reta ihjäl mig på. De där människorna som helt enkelt inte följer de regler som finnas...både lagliga och de som handlar om vett och etikett och det är de där människorna som tex parkerar sin bil på en handikappsparkering trots att de inte är handikappade men det fanns inga lediga så de tog de den istället, parkerar på trottoren tex. de som är Jag- ska- fram- här- flytta- på- dig- typen- av- människor...såna kräks jag på och de gör mig väldigt väldigt irriterad...de är ofta män och jag misstänker att de även har liten penis eftersom de ofta kör STORA bilar så kallade penisförlängare. Idag är jag irriterad på en sådan.

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag håller med. Avskyr såna bufflar!