söndag 7 februari 2010

så har det blivit söndagkväll

Helgen går så fort. Denna helgen har ju inte varit mycket "hemmatid" heller så det gör ju att den gått extra fort. Kickoffen var roligt och trevlig. Hotellfrukosten var alldeles för tidig för att man skulle kunna njuta av den till fullo :-/ men det var ju självförvållat *s*

Gårdagen försvann i ett nafs den med. J och barnen hämtade mig vid bussen och sen åkte vi direkt iväg och åt och köpte lördagsgodis. Flis hade några kompisar över som tittade på melodifestivalen.

Dagen idag sov vi bort morgonen och fm...vilket var skönt. Felix dukade undertid fram frukost åt sin föräldrar och rostade smörgåsar. Var väl halvgott med smörgås som är rostade ett tag i förtid. Sen har jag jobbat och lagat mat och nu har J en kompis här på besök. Jag försökte sitta med och vara social men eftersom de bara pratar olika programmeringsspråk känner jag mig lite utanför så jag övergav dem.

Ska åka iväg sen till pappersinsamlingen och slänga skräp och sedan ska jag måla färdigt det sista jag har att måla i rummet. Ikväll ska jag dessutom försöka att komma i säng klockan elva redan. jag tror verkligen det vore bra att bli mer en morgonmänniska.

Inga kommentarer: