onsdag 11 november 2009

shopping shopping

Det blev endel shoppat igår men inga direkt onödiga saker. Var en trevlig dag på Ullared men ganska trött var jag när jag kom hem. 4920 kr slutatde notan på. hehe...tretusen hade jag väl kanske siktat in mig på men alla dessa trosor, strumpor, kalsonger och vantar så plockar det ju på rätt bra men samtidigt så är det ju sånt som alltid går åt.

Några julklappar blev det dock inte och jag tänker inte åka dit innan jul heller men däremot efter jul och nyår skulle jag kunna tänka mig en sväng.

Imorgon är det utvecklingssamtal för Felicia. Ska bli spännade att se hur det går för henne. Vi har ju iof fått en indikation på om de kommer nå målen som finns uppsatta och då ligger de flesta på ja, med god marginal så det ska nog gå bra.

Nu ska jag tvinga J att kolla på arge snickaren och sen ska jag gå lös på vardagsrummet med en sopsäck. Har bestämt att det tjejerna inte plockat undan på kvällen innan de lagt sig kommer de återfinna i en sopsäck i garaget !!! Hur svårt ska det vara att ta bort sina saker efter sig????

Inga kommentarer: