fredag 13 november 2009

helg igen...

... och jag är ledig!! Denna helgen ska jag faktiskt vara helt ledig också :-) iaf från mitt arbete sen finns det ju saker att göra här hemma.

Ska strax åka och hämta Felix hos sin farmor och sedan åka upp till J:s jobb där de har After work och hämta hem honom.

Y har varit hemma från skolan i två dagar nu med feber...är säkert den berömda svininfluensan eller någon annan vanlig influensa. Jag är inte speciellt orolig eller rättare sagt inte ett dugg orolig men det är jag väldigt sällan när de gäller sjukdomar. Min okunskap skyddar mig mot rädslan *s*

Myskväll blir det senare ikväll med man och de stora barnen. Nästa vecka kommer vårat vardagsrum vara färdigmålat :-). Bara öppna spisen, golvet och lite småpill kvar sen är det dags för inflyttning.

Inga kommentarer: