söndag 1 november 2009

jobbat och vinkat hej då

Tänk att det redan hunnit bli söndag. Dagarna går så fort och helgerna ännu fortare. Jag har ju inte så väldigt mycket helg längre eftersom jag oftast jobbar söndagar och bli så även idag. Tänk vad det kan variera mellan olika ställen man var på. hade idag två visningar och ena var tomt hus och andra var FULLT hus.

J har åkt till Malmö idag och kommer hem först på fredag så bara jag och kidsen hemma i veckan. Jag och felix var med nere vid tåget och vinkade av honom innan. Trots att vi vart tillsammans rätt många år nu så har vi faktiskt aldrig varit ifrån varandra såhär många dagar och jag sover ganska dåligt när J inte är hemma så jag lär väl vara helt slut på fredag.

Nu ska jag ner och tvätta mina vardagsrumsväggar och städa och annat kul man kan göra en söndag. :-/

Inga kommentarer: