onsdag 11 februari 2009

Tentaplugga och bygga

Idag måste jag verkligen sätta igång att plugga till mina tentor. Går i nån slags fantasivärld och tror att jag kan de vi ska ha tenta på. Det kan jag ju inte alls??! Så nu är det hög tid att sätta fart. Har en tenta på måndag och en tenta på tisdag. Plugga plugga plugga!!!

Idag kommer tjejerna hem från sin pappa. Då blir det full vart i vardagen igen. Felicia fyller år på måndag så på söndag ska vi ha kalas för henne. Imorgon kommer rörmokaren och lägger in golvvärme här nere i rummet...så snart snart kanske vi kan gjuta och vara betydligt närmare ett färdigt vardagsrum!!! Åh vad skönt det vore.

Vi ska städa upp lite grejer och göra färdigt det sista där nere i rummet idag så det är väl det mitt liv består av just nu. Tentaplugg och byggarbetsplast.

Inga kommentarer: