söndag 11 januari 2009

Sista lediga veckan

Nu har helgen börjat lida mot sitt slut och det innebär start på min sista lediga vecka innan skolan börjar. Snart har jag varit ledig i en månad. Det är lyx för att vara högskolestudent för vi har annars egentligen inga LOV.

Får hoppas att jag klarat min tenta som jag väntar på att få resultatet på. Hoppas verkligen jag har klarat den. Jag tror jag har gjort det men man kan ju aldrig veta. Fick resultatet på min 15 p kurs förra veckan. 1,5 fel = VG! Rätt nöjd med mig själv. :-)

Annars har helgen varit lugn. Idag har vi varit hemma hos J:s mamma och fått supergod middag och sen dansade vi kring granen och hivade ut den. lekte lite björnen sover också till felix glädje och så fick vi fiska fiskdamm.

Sen var det dags att veckohandla så nu finns det mat för en vecka framåt. ordning och struktur var ju årets slagord.

Inga kommentarer: