lördag 24 januari 2009

Min nya vän, en utmärkelse och tråkjag

Först och främst så har jag fatt en fin utmärkelse av min vän Maria. En award för att jag har en bra mammablogg. Givetvis blir jag glad att hon tycker detta :-) Tack Maria!!

Nu är det ju dock så här att jag ALDRIG nånsin skickar vidare kedjebrev (ni vet såna skicka vidare till minst 8 vänner så blir du lycklig och allt vad det kan vara) lite samma sak är det med såna här awards tycker jag som man ska lägga upp och sedan länka vidare till några till. Det är helt enkelt inte min grej. Så tråksusanne är såklart glad att jag fått en utmärkelse men inget jag kommer lägga upp här och länka vidare till. Däremot kan jag ju säga att jag gillar att läsa allas bloggar som ligger länkade här brevid (utom J:s för den förstår jag inte) och givetvis alla de som jag läser som är lösenordsskyddade och ni vet vilka ni är.

En annan sak jag inte heller gör är ju då att delta i alla dessa 100-tals tävlingar som finns på i stort sett varenda blogg. Länka och du kan vinna dittan och dattan. Nä sånt är tråksusanne inte heller intresserad av. Nån gång i framtiden kanske även jag blir fast i tävlingsträsket men inte denna veckan ;-)

Nu till något helt annat för idag har jag skaffat mig en ny vän. Han och jag ska bli bästisar och umgås flitigt och regelbundet har jag tänkt. Idag hälsade vi Mr Extrem Fit välkommen hem till oss :-)
Jag har införskaffat mig en crosstrainer :-). Budade hem den på tradera för nån dag sen och idag var vi iväg och hämtade den mitt ute i ingenstans. Jag har verkligen velat ha en sånhär maskin länge länge länge och nu är den alltså här. GLAD!!! Tror jag ska köra mitt första pass ikväll innan sovdags. Så idag börjar mitt nya piggare liv :-)

2 kommentarer:

Mia sa...

Tänk att vi kan vara så lika trots att vi på en punkt är väldigt olika. ;) Du vet vilken. Men jag älskar dig ändå min vän! Vi är precis lika tråkiga som inte deltar i tävlingar och delar ut awards!! Men jag känner mig inte ett dugg tråkig faktiskt. OM jag nu skulle delta i alla dessa tävlingar skulle jag inte hinna göra nåt annat, för som du säger finns det hundratals av dem! Och: Det är helt enkelt inte min grej.

Du svarade då inte på våran annons om ORBI TREKK som vi hade inne fleeera veckor! Men det klart, du nöjde dig väl bara med MR SUPER FIT eller vad han hette...det ante mig!! ;) Jaja vår orbis är såld och en annan lycklig ägare trampar på den. Hoppas du är nöjd med din nya vän och använder honom flitigt!

Helgkram/Mia

Anonym sa...

Vad roligt att du fått din crosstrainer nu, dom är jätte bra tycker jag och skonsamma mot lederna. Lycka till med träningen! :)