torsdag 20 november 2008

vansinnigt slö!!

Jag är så väldigt trött och skö idag. Får inget gjort och har en mollande huvudvärk. Låg och vilade en stund på fm men blev bara slöare av det.
Fruktansvärt godissugen är jag också...så kanske har jag lite lågt blodsocker idag. Känner inte alls för att hämta barnen och vara duktig mamma och laga mat och diska och tvätt och allt det där man gör som duktig mamma eller det finns ju pappor som gör det men denna pappan är ju inte hemma :-(. För han bor på hotell och får frukost, lunch och middag!!! (hör ni jag är lite avis men han är såklart värd det!!!

övriga noteringar
Jag har fixat en padda till helgen :-) som jag ska hämta imorgon. Blir intressant. Så förhoppningsvis kommer vi vidare i vår renovering i helgen.

Måste lägga mig före tolv!!!

Inga kommentarer: