onsdag 19 november 2008

bye bye älskling....

...kom snart igen. Jag körde J till tåget i morse strax innan kl sju. han skulle till Malmö på mässa med sitt företag. han och 4 av de anställda. Jag är lite lite avundsjuk. Ja åka på mässa kan jag klara mig utan men hotellfrukosten . Den är jag avundsjuk på. En massa massa gott att välja på som nån annan dukat fram och som sedan dukar av och tar om hand om. Det är riktig LYX det.

Jag tänker vara både slö, onyttig och lyxig em och ta med barnen till Mcdonalds. Känner absolut inte för att laga någon mat.
Har pluggat ihop med C på fm. Det gick först ganska dåligt men sen bättre. Ungefär två veckor kvar tills det är tentadags igen.

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Hej! VAr det gott? Jag gjorde precis så när jag lärde Adam somna själv Bara att vara envis :) Kram MAria