söndag 4 januari 2015

Helgens aktiviter


Igår var jag och Leo på bio och såg Alfonsfilmen och för att göra det lite extra kul så tog vi bussen dit. Det var Leos andra biobesök och det gick bra. 40 min var denna filmen
(Leo väntar på bussen)
På eftermiddagen var de Felix och J:s tur att åka på bio. De såg pingvinerna från madagaska (eller vad den nu hette)
Sen på kvällen passade jag och leo på att leka i Kojan Flis byggt
(storasyster kan)
Leo stökar runt i kojan
Jag försöker ta selfie på  mig och leo. Detta blev det bästa resultatet.
Idag har jag varit och klippt mig så sisådär 20 cm hår är bort. Nu har jag däremot beslutsångest om jag ska lägga i lite färg och isåfall vilken. Mörkbrun eller nån kastanjebrun. Sicka i-landsproblem man har.

Resten av dag idag ska ägnas åt att städa, tvätt och plocka undan julen.

Inga kommentarer: