måndag 28 januari 2013

Vad erbjuder denna dag då?

Så var det måndag igen och en ny vecka. Idag är J också hemma då vi tar dubbeldagar på måndagar och båda är hemma med lilla L. Han sköter sig ypperligt som pappaledig och lär lilla L alla de viktiga sakerna som tex just nu VILA. Egentligen borde jag jaga upp J som ska byta vår ytterdörr idag men det är rätt skönt att sitta lite i lugn och ro också så jag låter dem nog vara några minuter till.

Själv ska jag se till att få bort alla kartonger som står nere i vårt vardagsrum sedan vi tömde vinden. Tänk vad skit man har :-s Nu har jag bara 7 kartonger kvar att gå igenom. Bättre än när jag sist räknade och det var 21 kvar. *pust* Har även såklart en rätt står hög som ska till sortergården men detta får jag väl klart under dagen eller?

Flis är hemma idag och sjuk. Hon har riktigt riktigt hostig. Hon har hostat hela natten och har ont i huvudet. Vet inte om hon har feber idag igen också men hon har en envis influensabacill. De andra ar också varit sjuka men då har det gått över på ett par dagar.

Nä nu kanske jag ska sätta fart om jag ska bli färdig.

Inga kommentarer: