måndag 4 juni 2012

Min mor sa till mig....

.....nu får du börja blogga igen så jag kan följa er. Jag vet att även min pappa gillade att följa min blogg och läste alltid så för mamma och syskon, släkt och vänner så ska jag bli mycket mycket bättre på att blogga. Jag ska helt klart plåga er med en massa sockersöta inlägg om familjen senaste lilla kille och de övriga sötnosarna till barn jag har.

Nyfödd

Två veckor gammal

  • Storebror hjälper till att bada, fast han tycker det är lite läskigt, så att röra foten räcker
Idag var första dagen som jag skulle vara hemma själv då J började jobba idag efter de 10 pappadagarna. Jag hade planerat hinna rätt mycket saker....öh....det gjorde jag inte....det tar väldigt lång tid att göra saker när man har en bebis....man ska mata bebisen, byta på bebisen, klä bebisen, titta på bebisen, bebisen sover och då kan man ju också vila lite...ojojoj...nu blev klockan mycket och så hann man inte nåt av det man tänkt. Så var det idag men IMORGON då ska jag hinna med mycket. *s*
Vi hann iaf med det inbokade besöket på BVC och lilla L väger nu 3800 g oc är 53 cm lång....swisch sa det så växte han.

Inga kommentarer: