måndag 9 april 2012

sista lediga dagen

Idag är sista lediga dagen på den här ledigheten men blir ju trots allt en kort jobbvecka. 3 dagar för mig eller ja 5 dagar blir det :-(....jobbar ju lördag och söndag också. Det hade jag visst förträngt så det blir en normallång arbetsvecka kan ju vara spännade att ha det också.

Idag hade jag tänkt vara i trädgården men det skiter vi i eftersom det regnar. Funderar på att åka upp till A6 istället och köpa mig ett par byxor för jag har typ två par som passar eller så hade vi planer på att besöka motormässan på Elmia. Varken jag eller J är ju motorintresserade men tänkte Felix kanske tycker det är kul.

Igår var en trevlig dag nere hos min mamma. Tyvärr så kom inte mitt lilla syskonbarn med för han var sjuk :-( men hoppas han kryar på sig så jag snart får snusa bebis.

Inga kommentarer: