söndag 26 juni 2011

Växjö och födelsedagsfirande

Idag har vi varit nere i Växjö och firat min syster och Martin som båda fyllt år. Fick jättegod mat och underbar efterrätt. Sen gick vi en liten promenad med deras lilla vovve (som förövrigt blivit typ dubbelt så stor sen sist jag såg henne) . Väl hemma spelade vi lite frågespel. Killarna mot tjejerna och Hum...killarna vann :-/

PÅ vägen hemm så gjorde vi ett stopp vid en bensinmack och då shoppade jag en liten spontanfika med mer och bullar som vi senare inmundigade på en mycket trevlig rastplats. Den hade varit årets rastplats 2004-2009. Ett litet gym fanns där också som vi testade....

Nu ska jag slänga in lite tvätt i maskinen (står tyvärr 5-0 till tvättberget) och även diskmaskinen ska laddas.

Imorgon börjar min första semestervecka. jag ska bara jobba måndag, tisdag, onsdag och fredag denna veckan.....jag är så bra på det här med semester :-)

Inga kommentarer: