söndag 19 juni 2011

Regn,jobb och tvätt

Det regnar och det regnar. Det gör mig inte jättemycket iof bättre det regnar nu än när jag har semester...egoist javisst.

Jag ska åka och jobba om 1½ timme ungefär och det är däremot lie synd att det regnar. Helt ärligt så är jag inte alls sugen på att jobba idag men tiden brukar rulla på rätt snabbt när man väl kommer på plats. Innan jag ger mig iväg ska jag ägna lite tid i vår tvättstuga. Jag har antagligen sveriges stökigaste tvättstuga och antagligen sveriges största tvättberg också. Vart kommer all tvätt ifrån och hur kan man ha typ 100 olika strumpor men inte ett enda par??? Min lilla kontorshörna blev nästan färdig igår iaf ska försöka hitta nån gardin jag vill ha dit också. Funderar på denna

eller denna


Jag gillar egentligen den sista bäst men den är hrm..lite dyrare också tyvärr :-(.
Någon av dem blir det nog iaf.

(bilderna är lånade från frapp.se)

Inga kommentarer: