lördag 25 juni 2011

Midsommar

Igår var det då midsommarafton. Helt otrolgt vad fort tiden går men jag hoppas på en lång, lugn och skön semester.



Igår var vi uppe på IKHP på lite traditionsenligt midsommarfirande. Helt lagom med grejer det enda vi saknade var att de inte sålde nån korv utan bara fika.


Såhär glad var Felicia åt att få följa med.....men en av hennes kompisar visade sig vara där så dagen blev visst räddad endå.

På kvällen sedan gjorde vi plankstek och K med barn kom hit och även en god jordgubbstårta åt vi.

Imorse steg jag upp vid strax innan kl 8 och åkte och jobbade en sväng....å vad trött jag var och är fortfarande trots att jag gick och la mig när jag kom hem igen. Nu är det dags att göra lite middag och sen blir det en promenad upp till K så felix kan leka lite med.

Inga kommentarer: