söndag 12 december 2010

plötsligt så händer det...

....att jag gör ett lite blogginlägg igen. Tänkte det kunde vara roligt att ha nåt att gå tillbaka och läsa om ett par år. Julen närmar sig med stormsteg och folk tjatar om en massa måsten och stress. Jag känner faktiskt inget av det. Inte ännu iaf. Känns som att det löser sig med julafton oavsett om jag har en pyntad gran, ett städat hem, knäck och kola kokad och en massa julklappar inhandlade. Det kommer bli julafton iaf och den kommer säkert bli alldeles underbar.

Då känner jag mer stress för våran renovering eller egentligen inte själva renoveringen men jag börja tycka att det suger (som barnen skulle sagt) att bo kollektivt hela familjen.BLÄ BLÄ BLÄ.

Annars så om det skulle vara någon som funderar på att köpa en liten klapp till mig så önskar jag mig....pocketböcker, raggsockar och orkideer.

Inga kommentarer: