måndag 13 december 2010

Första Luciafirandet

..är avklarat. Vi var och kikade på Felicia som var tomte i sitt luciatåg i år. Hon har grejat och sytt om en egen tomtenisseklänning i äkta Feliciastil *s* och idag fick hon då även visa upp sig i den och sjunga en och anna julsång. De var jätteduktiga och jag beundrar min dotter som kan ställa sig framför en så stor publik och sjunga solo.

Imorgon är det dags för nästa Luciafirande och det är Felix som ska lussa på dagis...7.15 ska de vara där ombytta....det är tidigt för vår familj...väldigt tidigt. Dessutom så ska vi vara utomhus och kika på dem så det blir till att knöla på pepparkaksdräkten över overallen.

Nån bild på tomten idag får ni inte se då det tyvärr inte blev några bra och filmen vi har när hon sjunger är hon ju inte ensam på och jag tycker aldrig det känns ok att lägga ut bilder på andras barn på bloggen så ni som kan vara intresserade av den filmen vet nog vart jag bor och jag lovar ordna en filmvisning.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Åh den filmen vill jag se :)

Kram Maria som gillar en massa nya inlägg här inne :)