tisdag 27 juli 2010

Tisdag och snart lunch

Sitter på jobbet och längtar tills det är dags för lunch. Vilket det är snart. Är lite seg idag men det är självförvållat. Jag och J var uppe och spelade wiii långt in på sena natten....Vuxet va?
Solen lyser idag iaf och det är ju underbart men jag vet inte om jag tycker det är så väldigt dåligt väder som alla pratar om. Det var väl i söndags det regnade men annars tycker jag det varit riktigt fint. Soligt och varmt.

Hoppas det håller i sig till eftermiddagen då blir det nog lite grillat till middag idag :-)

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Hej! TACK för igår! DU kan läsa om det i bloggen! Jag håller med dig om vädret Folk gnäller HÖGT men vilken sommar vi haft!!! om man jämför med tidigare och nu är det sol igen :) POSITIVT TÄNKANDE är bra för folket haha

Kram Maria
http://mariasdagbok.blogspot.com