onsdag 18 november 2009

Slutade tidigt

Idag tog jag mig lite ledigt på em från jobbet och åkte hem. Jag hade tänkt greja lite...städa upp och så men jag kände mig så väldigt trött så jag gick och la mig och sov. Hämtade sedan Felix och Felicia och sedan kom min vän M med J förbi och drack lite kaffe och lämnade mina fina ljus och ljushållare jag köpte för ett tag sedan på ljuspartyt.

Många tankar har under dagen även gått till Linda. Tänker på dig.

Ja jag smet ju ifrån en stund innan idag också från jobbet och åkte och shoppade på IKEA (märks att jag har lite lugnar på jobbet eller) Lite förvaringsgrejer och denna helt UNDERBARA lampa

Finns även som taklampa och plafond men jag kunde inte välja om jag ville ha plafonden eller den hängande lampan så jag valde bara en fönsterlampa.
Nu ska jag åka och hämta Pizza :-)....Blir snabbmat idag :-)

Inga kommentarer: