måndag 23 november 2009

så har det blivit kväll

....igen. Livet rusar verkligen förbi och dagarna blir till veckor som blir månader och år. Jag är inte riktigt säker på om jag vill det ska gå så här fort. Vill ju kunna bromsa lite och stanna upp och bara njuta av att vara här och nu. BROMSA TIDEN!

Ikväll ringa J mig på mobilen när han var påväg hem och undrade om jag var ute och körde eller om jag kommit hem för det var en olycka som hade hänt nedanför backen här.....först blev jag lite förnärmad och tyckte...hrmf...precis som jag skulle köra så illa så han förutsätter att jag skulle vara inblandad men såklart var det ju bara om omtanke om mig eftersom han visste jag också hade varit ute och åkt. Gulligt ! :-)

Lycka är.....................................................................
.............att ha någon som bryr sig om en.

Inga kommentarer: