tisdag 20 oktober 2009

Hästbiten....

...har jag blivit idag och då menar jag inte att jag tänker hänga i stallet all min fritid utan jag har bostavligen blivit biten av en häst idag. Såklart mycket allvarligt...halva handen är avsliten av den köttätande hästen!!!! (eller nja...om man tittar noga så ser man nästan ett litet blåmärke men man får ju mer det-är-synd-om-mig-effekt om man framställer det som hela handen är avsliten) Jag kommer nog hur som helst att överleva.....tror jag ;-)

Denna mycket traumatiska händelse inträffade idag då jag tillbringa min kväll i stallet med tjejerna. Var ett tag sen jag var med och tittade på när de red men de är jätteduktiga faktiskt både två. BÄST SÅKLART i sin grupp (oja jag är så kunnig på detta område och en helt opartisk bedömmare *s*)

En blogg blir ju alltid lite roligare med bilder tycker jag så nu blir jag värsta modebloggerskan och slänger in en bild på flis i fina höstkläder. Jacka från stadium, klännig fråm meandi, leggings från HM och gummistövlar från Ica Maxi...mest prisvärt är helt klart gummistövlarna från Maxi.
och kläderna funkar även att leka i :-)



Inga kommentarer: