måndag 17 augusti 2009

Det tar på krafterna....

....att vara ledig. Så trött. Har shoppat hela dagen och det är ju roligt om man går själv i lugnan ro men med tre barn kan det bli lite jobbigare *gäsp* Alla barnen är nyklippta och har fått en massa nya kläder och skor och pennor och allt vad man nu kan behöva inför skolstarten.

Felix har också prövat att vara på barninlämningen på ikea. Strax innan stängningsdags så blev det äntligen så ledigt så han kunde få komma in. Lyckligt skuttade han in och rusade mot bollhavet. De stolta föräldrarna tittade efter honom och gick sedan i genom grindarna för att shoppa loss. Ett skrik hör...hm...lät det inte lite som Felix och sedan ropade personalen...det är en ledsen kille här...så det blev ett snabbbesök på c.a ½ min *s*

Nu tänker jag snart gå och lägga mig för jag är dötrött och rent jobbmässigt så har detta varit en skitdag ...blä...för även när man är ledig jobbar man ju lite.

2 kommentarer:

Linda sa...

Ja, äntligen har vi hittat vårt hus! Känns jätteskönt att slippa leta mera! :-)

Vi var inne vid 16-tiden och skrev på pappren. William levde rövare där inne kan man säga och hade en hel myrstack i brallorna! Men till slut hade vi iallafall skrivit på allt... och 1 mars flyttar vi in! Så det är ju ett bra tag kvar. Får hoppas att tiden går fort nu.

kram Linda

Ylva sa...

Haha det va inte så jobbigt
Jag har ju ingen väska ännu :-O
:-P
Kram Dottern din