fredag 24 juli 2009

snart dags att gå hem...

...tänkte jag skulle kompensera att jag kom lite sent idag med att gå hem lite tidigare :-)

Var iväg imorse och köpte en bilstol till felix som han kan ha i farmors bil. Kom därifrån med både bilstol och en fin blå cykel med stödhjul och flagga. Ska väl bara införskaffa ett sånt där handtag man kan hålla i. Vi har ju lite backigt hemma och innan han lärt sig hur man bromsar kan det nog vara bra.

Har nästan inte gjort någonting allas idag på jobbet så jag är lagom seg. Får hoppas jag kommer igång när jag kommer hem för då ska det renoveras och grejas hemma. Det sista på det nästan helt plana golvet ska fixas och sen ska vi städa upp och riva tapet och tvätta taket. Hoppas vi kan börja med lite takmålning i helgen. Felix ska sova hemma hos sin farmor idag så vi har hela natten på oss.

Inga kommentarer: