lördag 18 juli 2009

Helg igen

En dag blir till en annan dag, en vecka blir till en annan vecka, en månad blir till en annan månad. Livet bara rullar på och skönt är väl det fast ibland vill man att dagarna ska vara lite längre och tiden räcka till mer. Tyckte nyss det var helg och nu är det redan lördagkväll och denna helgen har också gått snart. Swish swish säger det bara så ligger det snart snö ut och man springer runt och letar julklappar.

Idag har mina föräldrar och min bror varit här och J.s kompis S med sina barn L&L. Min mamma har varit barnvakt och vi andra har flytspacklat nere i vårt vardagsrum IGEN!. Denna gången hoppas jag dock att det var sista gången. Jag tycker resultatet ser ut att bli riktigt bra. Vi tackar ännu en gång för hjälpen. :-)

Imorgon hoppas jag på fin väder. Ska jobba nån timme imorgon och sen ska jag till A6 med flis och handla jacka och skor till henne och sen ska de packa inför resan på måndag då de ska till sin pappa i tre veckor. Jag skulle vilja vara ute och röja lite i trädgården med så soligt väder är som sagt var väldigt välkommet.

Sen är det snart ny arbetsvecka igen. Tror J har två veckor semester till innan det är dags för honom att återgå till arbetet och Felix ska börja på dagis igen. Nåt han INTE vill så vi får se hur det kommer gå. Som sagt var tiden rinner iväg.

Inga kommentarer: