söndag 7 juni 2009

pluggat,jobbat,shoppat och röstat och nu mera plugg

Ja det är vad jag har gjort idag. Vad har ni andra gjort? Satt hela förmiddagen och försökte plugga men Felix pockad väldigt mycket på min uppmärksamhet. Tramsade,tjatade,gnällde och frågade massor och kom med en hel hög med förslag som han tyckte vi skulle göra. Åkte sen och jobbade nån timme. Var inte direkt överbefolkat utan snarare lite ensamt mellan varven. Synd :-(. Åkte sen en snabbis upp till A6. Provade grejer i rasande fart och lyckades få med mig ett fint vit linne.

Sen gjorde jag min medborgliga plikt och gick och röstade. Så nu kan jag gnälla om det inte blir som jag vill men ni som INTE röstade får vacker KNIPA KÄFT !! ;-). Vi bor faktiskt i ett väldigt bra land där vi har demokrati och rätt att avlägga sin röst utan att vi riskeras att bli skjutna på vägen av nån gerillasoldat så jag tycker man ska ta vara på det.

Ja och då återstår bara att kommentera detta med mera plugg och det är vad jag ska ägna mig åt nu. Ska tvinga Y att förhöra mig. Det älskar hon att göra *ironi*

Inga kommentarer: