lördag 6 juni 2009

Pluggar igen

Jag sitter och pluggar nu igen :-/. Det är såååååå tråkigt. Trodde jag var färdig med skolan och det är jag på sätt och vis. jag missade tentan i tjänstemarknadsföringen så den ska jag göra om på måndag för att få min examen. Min registrering kan jag få ändå efter som jag ändå har det antal poäng som behövs men en examen vore ju roligt med.

Så en riktigt tråkig helg med bara massa plugg blir denna helgen. Ska försöka komma upp till a6 imorgon och handla mig nåt fint. Ska till den stora staden Stockholm tis-tors på utbildning och det vore ju trevligt att han nåt snyggt att ta på sig då. På fredag är det skolavslutning för tjejerna men alla shopping till deras dag är redan avklarad. känns skönt

Nu ska jag studera vidare

2 kommentarer:

Unknown sa...

Har hela dagen med plugg imorgon jag med :( Sista uppsatsen som ska in och det är såå tråkigt! Lycka till med ditt pluggande. Kram

Syster yster

Fotograferande Maria sa...

Va klarade inte DU tentan? Det måste vara förtsa gången? Så typiskt nu när du är färdig. Men du fixar det nästa gång!! Kram MAria