lördag 27 juni 2009

någon fyller år imorgon

så jag ska till affären alldeles strax och handla lite tårtingredienser. Ska bli en nyckelpigetårta som ska serveras imorgon. Min lilla bebisflicka Ylva fyller 14 år!!!! 14 år!!!! jag tror nog hon ska fylla 11 eller nåt, fattar inte vart åren tagit vägen. En stor duktig,hjälpsam och alldels underbar dotter är det jag har. STOLT MAMMA!!!

Idag har jag annars varit och handlat på A6 med Felix. Vi shoppade bla nya kalsonger till honom. Han valde spindelmannen och några med krokodiler på. Tufft värre. Hans ekonomiska mor valde storpacken och tyckte hon fyndade. :-). Felix lyckades även med att komma bort på HM fast han själv ansåg sig nog inte lika bortkommen. Tänk att man kan höra honom bakom ryggen ena sekunden och i nästa är han borta. PANIK!!! När jag rusat runt en stund och hojtat i affären och precis bestämt mig för att be dem ropa efter honom i högtalarna så dyker han upp i gången framför mig och deklarerar lyckligt att han sprungit i alla gångarna. JÄTTEKUL ??:-/

UNGE!! Var senast i förrgår som J fick uppleva en bortsprungen son men det är en annan historia.

dags att ge sig iväg innan de stänger.

Inga kommentarer: