tisdag 19 maj 2009

studietiden är slut nu!!

Idag har jag varit och skrivit den sista tentan och min tid som student är över. Jag höll iof på att fall på målsnöret då jag mitt PUCKO glömde att ta med min legitimation. Blev lite småsvettig och uppgiven och såg mig själv vinka bye bye till mitt jobb. Har man inte leg så får man inte skriva tentan. KUL....NOT! jag har ALLTID mitt leg i plånboken men igår var jag på coop och tog en såndär kundvagn som ser ut som en rolig bil och då måste man lämna pant. När jag sedan hämtade ut min pant så hade jag väskan i bilen så jag tog leget i handen och la det fram i bilen. DEt var inte roligt att inse detta i morse när man befinner sig i Borås och bilen i Jönköping. Att nån annan skulle legimitera sig för mig och styrka att jag är jag godtogs ej men det löste sig. Fick ringa min lärare som fick prata med tentavakterna så jag fick skriva min tenta. Nu hoppas jag bara att det inte blir nåt strul sen. Tentan kändes iaf som den gick hyfsat bra så nu är det bara att hålla tummarna och invänta resultatet.

Så min tid av studier är nu då slut. Det känns otroligt underbart och roligt men samtidigt lite vemodigt för man kommer sakna det lite också och de människor man träffat.

1 kommentar:

Unknown sa...

Vilken tur att det gick bra till slut!

Kram

Yster Syster