söndag 24 maj 2009

Ingen snygg häck!

Tänk att det ska ta sån tid att fixa iordning en häck. Jag pratar då om en trädgårdshäck för det är nog iaf möjligt att få en snygg sådan. (skulle nog vara svårare med min egen *s*) Jag har klippt ner och sen rensat bort det som inte hör hemma där och sen tagit bort alla döda pinnar. Ja jag är ju inte klar ännu (men halva iaf) så vi har nu en tanig gles stackars häck och allt insynsskydd är borta. Känns nästan lite obehagligt att inte kunna vara osynlig bakom häcken. Jaja den växer väl upp igen väldigt fort får vi hoppas. Vill nog ha lite insynsskydd för nu ser man rakt in i mitt rum.

Felix somnade innan idag på soffan så jag hoppas verkligen han somnar nu ikväll. J håller på att lägga honom nu och jag ska ägna mig åt att stryka. TJOHO!!

Inga kommentarer: