fredag 10 april 2009

återvänder till bloggvärlden eller?

Efter en lång tystnad här i bloggan så är det väl dags för ett par inlägg. Har suttit och läst i min gamla blogg där jag började blogga en gång i tiden. Det är ju så roligt att gå tillbaka och läsa. :-)
Så nu ska jag väl försöka att skriva lite oftare (vilket inte borde vara så svårt) så jag har nåt att läsa om året 2009 också.
Sen jag skrev sist har jag då klarat av en del tentor. Väntar resultat på en och sedan är det bara två tentor och två arbeten kvar sedan är jag FÄRDIG!!! Jag har fått jobb och det är jätteskönt att veta vad jag ska göra i sommar och jag har även påbörjat min praktik så när jag inte är i skolan så praktiserar jag vilket såklart leder till mycket lite datortid. Felicia har hunnit fylla 11 år och felix har fyllt 3 år. Vi har gjutit golvet i vardagsrummet (men det är en annan historia) och konstaterat att ha hus och bil utan dragkrok är inge bra.


Idag har vi haft en kanonfin dag ute i solen. Våren är här nu. Vi har röjt i trädgården och grillat för första gången i år och suttit ute och ätit. MYSIGT!!!

Felix har idag kommit på man kan bära fram ruschkanan och klättra på för att komma upp och ner på studsmattan och han vågar även göra det själv. Var en mycket lycklig pojk som konstaterade " Jag kunde själv!!"
Hans stackars pappa däremot får väl ett par nervösa sammanbrott i timmen så om nån dag sitter det nog ett nät runt studsmattan
Premiär för nygrillat ute i solen

Inga kommentarer: