måndag 5 januari 2009

Guldlock och inga sötsaker!!

Jag var ju och klippte mig för nån dag sedan och nu tänkte jag igår att jag skulle fixa till lite färg i håret också. Hm...det blev kanske inte så jättebra utan i morse vaknade jag upp som guldlock. Så just nu sitter jag med en annan färg i håret och hoppas det ska bli lite bättre annars får det bli en tur till affären med mössan långt nerdragen. Återkommer om hur resultatet blir sedan. vem vet kanske slutar det med en mörk svart färg.

Min syster har slutat med socker nu under 3 veckor och efter att ha funderat på detta så tror jag att jag hänger på hennes påhitt. Tänker dock inte vara utan sötsaker så länge som tre veckor(nån måtta på tokigheter får det vara) utan jag nöjer mig med att avstå till den 18 jan då J fyller år. Sen kanske man kan fortsätta efter det. Så ungefär 14 dagar utan sötsaker är det som gäller för min del. känner mig genast hysteriskt godissugen GAH!!

Inga kommentarer: