måndag 8 december 2008

Söndagen slut!!!

Klockan har passerat tolv och denna söndag och helg är nu slut :-/. Även idag sov vi alldeles för länge. Ja jag sov i Felix säng eftersom jag blir tokig av att sova med barn i sängen som ligger och småpillar på mig hela natten. Just sånt småpill kan driva mig till vansinne hellre att han ligger och sparkar mig i ryggen då det kan jag stå ut med men INTE småpill. Så jag sov gott i hans säng istället ;-).

Felix varit hos sin farmor idag och jag och J har grejat med renoveringen och varit och handlat adventspresenter till barnen. Istället för paketkalender där barnen får ett paket varje dag så får de ett paket per adventsdag. Middag fick sedan hela familjen hemma hos Js mamma. Underbart gott :-) Tack!

Vi har läst av radonmätaren som vi satt ner i vardagsrummet också och den visade medelvärde på 93 bq YES!!!!! det är ju superbra !!! mer att läsa om det finns i renoveringsbloggen.
Nu ska jag kasta mig in en snabbis i duschen och sen sova mycket gott

1 kommentar:

Ylva sa...

Undra om du ser min blogg sida nu annars är adressen
ylvaslivochtankar.blogspot.com