torsdag 13 november 2008

Det blir nog så

Jag kommer nog att överge min blogg på passagen och flytta den hit istället. Det är smidigare att skriva här, enklare att lägga upp bilder och framförallt så finns det autospar. Hur irriterande är det inte när man skrivit något lång inlägg och så bir man utloggad eller sidan vägrar funka och inte är det sparat. Det är mycket mycket irriterande...blä för passagen. behöver jag nämna att det hänt mig ett antal gånger.

Sitter här nyduschad och glad idag. Solen lyser faktiskt idag :-). Imorgon kommer Z&G och hälsar på. De stannar på till på söndag och på lördagen kommer även deras barn och föräldrar ner. Ska bli riktigt spännade att se hur stora barnen har blivit. Försöker föreställa mig det men nä jag tror de är precis som när jag så dem senast *s*

Idag ska jag på utvecklingssamtal på dagis också. Det ska bli roligt. Felix trivs jättebra på sitt dagis nu och vinkar glatt i fönstret när jag går och han är med i snigelgruppen. Det är viktigt ! Det är mycket prat om denna snigelgrupp här hemma och när han kommer till dagis så har de satt upp en snigel med alla barnen på som är med i snigelgruppen och den måste alltid beundras. Kan grupptillhörighet vara viktigt för min son??
Bäst jag sätter fart så dagen inte hinner ta slut inna jag gjort det jag ska.

Inga kommentarer: