fredag 2 maj 2008

En stor godispåse, en film och ett hål.

En riktigt riktigt stor godis påse köpte jag (j köpte chips) med till bion. Jag hade verkligen längtat hela dagen efter denna godispåse. Givetvis satte jag igång att snaska och snaska och snaska. Gott gott!!! Det roliga tog dock slut när jag känner att i den här godis är det nåt som inte riktigt är som det ska. Jippi ! en lagning har lossnat!!!! GAH!!! så typiskt!

Så det blir väl att ringa tandläkaren på måndag. Skräp!! Ville inte ge mer pengar till tandläkaren fast åh andra sidan vill jag ju ha mina tänder kvar så det är väl bara att "bita i det sura äpplet" och pallra sig dit. Egentligen hade jag bitit i det sura äpplet istället för en massa godis från början så kanske mina tänder varit finare *s*

Filmen vi såg var NU ELLER ALDRIG Den var helt okej och bjöd både på en hel del skratt och leende och lite brännade tårar bakom ögonlocken fast mest skratt . Tycker vi gjorde ett bra val idag när vi valde film.

Inga kommentarer: